Mandag 11. juli

Aktiv som alltid 🙂

I dag har det vært en ganske så aktiv dag, akkurat slik det bruker være når matte har fri hele dagen 🙂 Og jeg, jeg koser meg når vi har aktive dager, men jeg er også veldig flink til å slappe av når det ikke er noe annet som skjer. Akkurat slik en Canaan skal gjøre.

På dagen i dag ble det agilitytrening, meningen var at vi kun skulle trene slalominngang. Men matfar var med og ville veldig gjerne se hva jeg kunne, og hvor langt jeg er kommet på agilitybanen 🙂 🙂  Så da satte matte opp en bane til oss. Og gjett om matfar ble imponert, han satt bare å smilte hele tiden.  Hva menes egentlig «med det utgangspunktet han hadde»? For det hørte jeg nemelig matfar si, at jeg var blitt veldig flink med tanke på «det utgangspunktet han hadde»……..

På kvelden i dag fikk jeg først fått et sporoppsøk, gikk det supert i følge matte 🙂 Etter en liten pause i bilen gikk jeg et spor på ca 500 meter, dette gikk jeg også veldig bra. Og som Stian sa; han hadde vel aldri sett meg gå et så godt spor tidligere 🙂 Yihaaaa, deilig å få høre slikt.

Avsluttet kvelden med noen slag rundering, og det var jaggu på tide. Har ikke rundert tidligere i år. Fikk bringkoblet på, og da viste jeg med en gang hva jeg skulle gjøre 😉 Satte meg i utgangsstilling, og i det matte sa «runder», så satte jeg inn alt av gir jeg hadde, og fløy ut i skogen. Her skulle det finnes mennesker, og jeg fant Stian. Rotebukken som går seg bort….  😉 På neste slag gjorde jeg akkurat det samme, og matte var storfornøyd!

En aktiv dag er over, nå skal jeg sove 🙂 God natt!

Legg igjen en kommentar

