Lørdag 16. juli

Ufrivillig treningsfri 😦

I går var jeg og matte å trente Agility igjen, vi har jo et veddemål på hvem som blir første konkurranseklare hund i agility for Bardu Hund. Veddemålet er mellom Safira/Ellen, Kalle/Per-Eirik og meg/matte.

Det morsomme var at det kom flere for å trene, og det er alltid gøy 🙂 Elin med Ruff, Gry og Mika med Flash, og Ann-Cathrin kom med Tico. Skikkelig kos var det!

Vi trente slalom, og siden jeg går fort lei så spedde matte på med hoppteknikk og tunell. Gøy at matte endelig har forstått at det passer meg dårlig å trene kun det samme over ei tid. Og så har jeg jo begynt med vanlig for istedet for allergifor, gjett om jeg har fått mer energi og super fart av det, i tillegg til rett trening 🙂

Det med fart var i går ikke så bra, endte med at matte fikk en skikkelig strekk, og vi håper det bare er det. Nå må hun hoppe rundt på krykker ei stund fremover. Det ser da mørkt ut for at jeg skal klare å bli Bardu Hunds første konkurranseklare hund, og det selv om jeg har litt å gå på 😦  UFRIVILLIG TRENINGSFRI på ubestemt tid, fanken også!

Slalom, Elin passer godbitskåla

Hoppteknikk 🙂

Legg igjen en kommentar

