Torsdag 21. juli

Ukjent plass 🙂

I går puttet matte meg i bilen, ikke noe uvanlig det, heller ikke at matte hadde pakket «treningssekken». Men jeg ble litt mistenksom da vi kjørte lengere enn normalt for å komme oss på trening. Og da vi endelig var fremme var jeg på en plass som jeg aldri før har vært på, vi var i Løksebotn 🙂 Eller for meg, heretter kalt mygg og knottplassen. Jeg er helt oppspist på magen av knott, og fy flate hvor de biter seg fast 😦

Uansett, vi skulle trene agility der. Det var satt opp hindere, og jeg og matte startet med å trene hopp i triangel. Gikk ikke så veldig bra til å begynne med, men så var det en glup sjel (Per-Eirik) som sa at vi hadde satt hindrene for tett. «Ken er ikke bygd for saktegående trening». Så når hindrene ble flyttet litt lengere fra hverandre, gikk det bare helt toppers – faktisk 🙂 Prøvde å utforske det nye området en gang, men kom fort tilbake da jeg ble kalt inn. Her skulle det vistnok ikke utforskes, men trenes 😉

Kjørte noen økter med «Triangelhopp», så ble det noen økter med «slalominngang». Matte har aldri vært flink til å trene «slalominngang» med meg, men har nå lovet seg selv at dette skal det bli bedring på! Matte kan fortsatt ikke løpe, så treningene blir faktisk lagt opp til henne!!!!! og hva hun kan………ok, nå er jeg kanskje litt urettferdig. Treningene blir jo lagt opp til meg også, eller for å være helt ærlig. Til oss begge 🙂

Var en flott plass å trene på, og matte sier at vi garantert kommer tilbake dit for å trene mer 🙂

 

Legg igjen en kommentar

