Søndag 24. juli

Borte bra, hjemme best 🙂

Nok en gang har matte dratt meg med langt bort for å trene. Hva skjer? Er ikke hjemme bra nok lengere?  – Jeg bare spør jeg 🙂 I dag kjørte vi lengere enn sist, i hele to timer før jeg endelig fikk komme ut å strekke på beina og tisse litt. Vi var fremme! Vi var i Tromsø. Her møtte matte noen folk som vi skulle trene sammen med. De andre hunder var ikke Canaan Dog’er, men Dobbermann, Schæfere , Riesen og ei Bouviertispe 😉

Matte og jeg trente på «fot» og det å holde løsbittet, og «fot» med løsbittet.  Matte var ganske positivt overrasket over at jeg var ivig på løsbittet til tross for at vi var på en ny ukjent plass, nye fremmede hunder og mennesker. Jeg var såpass ivrig på løsbittet at da matte holdt det litt opp i luften mens hun diskuterte noe med de andre, så hoppet jeg opp og tok det 😉 Var en flott plass med fine folk å trene sammen med, så matte sier at vi helt sikkert kommer til å dra dit igjen 🙂

Er lenge siden vi har trent lydighet, matte sa vi sikkert var litt rustne……NEI, det var vi ikke! Men matte må planlegge treningen til neste lydighetstrening, for nå blir det vist flere av de også 🙂

Som bildet viser, jeg er kokglad for å være hjemme igjen. Synes uansett det er best 🙂 Og aller best i sofaen……..

Legg igjen en kommentar

