Mandag 25. juli

Rundering 🙂

I dag dro vi til Abborvannet for å trene, jeg trodde jo at jeg skulle gå spor og gledet meg til det. Men jeg skulle RUNDERE 🙂 Yiiiha, rundering er gøy!

Matte’s ønske for runderingen er at hun og jeg skulle sees på som helt ferske da det var vår tur til å rundere, hmfrrr 😦  Hallo matte!  Fersk? Jeg? Runderingskongen fra i fjor (sorry Kalle)!  Her måtte jeg overbevise matte at hun tok fullstendig feil, så jeg runderte som jeg skulle. Første slaget tullet jeg litt, men det var matte som hadde vært dårlig til å lufte meg……eeeeh, må man, så må man (bæsje). Ellers så gikk jeg rett ut som jeg skulle, flott fart, fant figurantene……..og der kom matte å hentet meg. Det var det som var nytt for meg, i fjor måtte jeg tilbake til matte etter funn på figurantene. Men nå vil vist matte at jeg skal styrkes mer på å gå rett ut, og ha supergod fart.  Lett som bare banan 🙂

Gleder meg allerede til mer rundering 🙂

Én kommentar to “Mandag 25. juli”

  1. Iza & Kirsten Says:

    Vilken härlig bild på dig vackre Ken =))

Legg igjen en kommentar

