Søndag 31. juli

Slalom, slalom og atter slalom

Nei, nå altså! Plages med slalomen, og nå gir vi opp snart – både matte og jeg, for vi er faktisk et team 😉 I går tok jeg slalomen med 6 pinner, og var skikkelig dyktig. I dag måtte matte ta frem de slalompinnene som vi kan sette litt åpning på før jeg løp igjennom. Og når matte satte de på rett linje, akkurat slik jeg gjorde det i går……..Nei, vil ikke!

På tide å legge bort slalomen med andre ord 😉

Aooooooooh

Så da blir det hopp og handling på meg og matte ei stund fremover. For det er faktisk slik at vil ikke jeg, så er det ingenting som går meg til å gjøre det. Bort med slalom og inn med hopp 😉 Og matte har spikret sammen hopphinder til meg som vi kan ha her hjemme i hagen, malt de brun slik at de skal passe inn med huset, hagen og gårdsplassen vår. Da kan jeg trene forskjellige hopp og matte trene handling mens vi venter på at potetene skal koke 😉 Må bare få skinner til de først ……….

Nymalte, står å tørker 🙂

Legg igjen en kommentar

