Tirsdag 9. august

Ny handler – Veronika 🙂

Hærle min hvor gøy jeg har hatt det på trening i det siste. Søteste Veronika har trent meg både på søndag og i går, er utrolig gøy å trene sammen med henne 🙂

Søndag var egentlig ei litt hard økt på hele 2 timer…….. matte satt bare i en stol å så på at jeg og Veronika trente agility, og det er vist første gang noensinne at Veronika har trent hund! Da er det ekstra gøy at det var meg hun ville trene 😉 Og jeg gikk ikke tom i det hele tatt, hun var veldig flink til å variere hva vi trente på.

I går kom Veronika opp på treningsbanen der vi trente agility sammen med andre fra klubben. Husker egentlig ikke hvor mange økter det ble, men det ble tydeligvis flere enn hva matte hadde bestemt seg for siden Veronika kom ens ærende opp for å trene meg 😉 GØY! Og rett etter at hun hadde trent meg, så måtte hun vistnok trene Kalle også – sånn er det vistnok når man viser seg å være naturtalent. Så nå har hun trent hund i 2 dager, og både matte og Per-Eirik mener at hun er flinkere enn matte……… Jeg likte i hvertfall å trene sammen med henne. Hørte også at Maja spurte matte om å få prøve å trene meg, yihaaaa – hva skjer? Jeg er jo egentlig ikke noe lett hund å trene…..  🙂

Trener stusshopp

Dette er Veronika 🙂

Legg igjen en kommentar

