Søndag 14. august

Rundering 🙂

For en utrolig deilig dag! I hele dag har vi vært ute i skogen å jobbet med rundering, og dette er jo noe av det morsomste jeg vet om 🙂 Kunne ikke hatt en bedre dag!

Jeg fikk 3 økter, og siden matte har sluttet å telle hvor mange slag jeg går, så aner jeg bare ikke hvor mange det ble. Noen ble i hvertfall 🙂 Matte mener at det ikke er antall slag som teller, men hvordan jeg går de. Hun har også sluttet med å bestemme seg for hvor mange slag jeg skal gå på ei økt, hun ser heller hvordan jeg går og hvor stor trykk jeg har på dette. Og vi avsluttet omtrent bestandig før jeg dabber i fart og iver, matte mener at om dette skal opprettholdes, så må jeg få slutte da det er mest gøy 🙂 ENIG!

Første økten ut, så runderte jeg som jeg selv ville, og ikke slik matte ville. Det endte jo med at jeg ble tatt inn til midtlinjen, så «snakket» jeg og matte sammen litt. Etter det var det full rulle. Ingen selvstendig rundering der jeg mener at jeg har kontroll på alt og alle. Nå ble det rundering på ordentlig vis, og når matte ropte meg inn til midtlinjen for å rundere på andre siden, så kom jeg selvsagt som et skudd 🙂

Andre økten viste seg å bli den beste økten med rundering vi har gjort på aldri så lenge. Jeg holdt på og holdt på…….og ville bare ikke slutte. Super fart, supert samarbeid mellom matte og meg. Matte er glad = jeg er happy 🙂 Ingenting mer å si om den økten. JEG ER GOD !

Happy face, thats me

Tredje og siste økten var jeg veldig sliten, og jeg merket jo at matte også var daffet av litt. Jeg forsøkte så godt jeg kunne, men gikk litt tilbake til gamle synder med å rundere selvstendig og ikke bry meg med matte. Det endte som det måtte gjøre, matte tok meg inn på midtlinjen. Snakket rolig til meg og strøk meg på brystet. Hun skjønte at jeg måtte roes ned for å klarne hodet mitt. Sliten, men ville så gjerne……… Jeg fikk gå ut noen slag til, og jeg gikk litt bedre. Men siden jeg var så sliten ville ikke matte kjøre meg så mye. Så det ble avslutning ned til vannet istedet. YIHAAAAA – jeg digger vann, digger å svømme, digger å plaske. DIGGER VANN 🙂

Legg igjen en kommentar

