Lørdag 27. august

Slalom – HURRA 🙂

Yes og jippi ! I dag har jeg vært utrolig dyktig sier matte, og matfar er imponert 🙂 Endelig har jeg tatt slalomen med 6 pinner, fra 90 grader og opp. ENDELIG 🙂  For de av dere som aldri har forsøkt slalom, og som ikke vet hvor mye arbeid det ligger bak, så høres dette skikkelig rart ut. MEN JEG HAR KLART DET !

I dag har jeg også vært i Polar Zoo å truffet på søte Tess igjen, er ei stund siden sist. Tess var like søt som hun bruker være, men æsj – det luktet ulv av henne………var litt lav og reservert til å begynne med, men så kom jeg på at jeg faktisk har kjent den lukten av matte også, så da var det liksom greit 🙂

Legg igjen en kommentar

