Søndag 04. september

12 pinner !!!!  🙂

Yezz, 12 pinner! Etter at matte hadde vært borte hele dagen i går, kom hun endelig hjem og hentet meg og matfar. Vi dro opp til treningsbanen og hadde det skikkelig gøy 🙂 Det er gøy å få til, det er gøy å se at det går rette veien, selv om man plages innimellom.

12 pinner i slalomen gjorde jeg i går 🙂 🙂  Matte er superstolt! Jeg viser at jeg har forstått hva jeg skal gjøre, og matte er hellig overbevist om at det er fordi jeg faktisk har blitt belønnet underveis, selv om jeg ikke alltid har gjort det 100% rett. Matte mener også at man må huske på å belønne, selv om man ikke gjør det 100%. Alt for ofte og alt for mange belønner ikke, om det ikke er 100% rett……….

Startet faktisk treningen med litt fri ved fot, og bli-øvelser. Fyttikatta jeg er blitt flink på fri ved foten, og fyttikatta jeg er blitt utrolig sløv på bli-øvelser. Bli – hva er det liksom? 😉 Kanskje ikke så rart, jeg trener ikke bli-øvelser lengere, matte vil ha fart i meg, og det har tidligere vist seg at får jeg kommandoen bli – ja så blir jeg leeeeeeeenge 😉

Men 12 pinner da folkens! Nå skal jeg vist få lov til å bli enda mer trygg på slalomen, og så må vi begynne å trene inngangene til slalomen, for der har vi virkelig syndet og ikke gjort jobben………..

 

Legg igjen en kommentar

