Onsdag 28. september

Kose meg 🙂

Egentlig ikke mye å blogge om, annet enn at jeg koser meg. For øyeblikket har vi lagt all form for trening bort, og jeg aner ikke for hvor lenge……..

Grunnen til at all form for trening er lagt bort, er at matte er skikkelig lei. Det har vært, og er vel forsåvidt ennå masse negative ting som gjør at min matte blir helt matt, og da ikke orker å trene. Vi bare koser oss 🙂 Matte sier at vi skal begynne å trene når ting blir litt mer positivt rundt oss. Og jeg kan ikke annet enn å forstå min matte……..

Meg og min gode kompis Simen, kjæresten til Milla ❤

Legg igjen en kommentar

