Fredag 30. september

Faktisk trent 🙂

I kveld har vi faktisk trent 🙂 🙂  Eller, noen vil nok si at vi bare tullet og lekte oss, og det gjorde vi, samtidig som vi trente.  Vi trente «ruta», skikkelig gøy – og når matte sa «ruuuta», så sprang jeg frem til musematten som lå der. Matte sa «stååå», og jeg ble stående. Akkurat det samme gjorde jeg når musematten ble fjernet, det kunne nesten virke som jeg har forstått oppgaven 😉 Skikkelig gøy!

Vi trente «slalom», og huff og huff – DET er lenge siden vi har gjort. Fyttikatta så morsomt det var, og fyttikatta den farten jeg hadde gjennom slalomen. Dette var gøy! og alt for lenge siden ………. skjerpings matte!

Så trente vi «stusshopp», hahahahaha – matte klarte ikke holde følge med meg 🙂 🙂  Yihaaaa – gøy – gøy – gøy !

Kanskje på tide å begynne å trene igjen?

Legg igjen en kommentar

