Fredag 30. september

Siste dag i september måned, og en solrik måned avsluttes med regn 🙂 Men, det kunne vært værre, det kunne snø……..

Jeg er som andre Canaan, veldig glad i å ha oversikt. Og jo høyere opp i terrenget vi kommer, jo bedre er det 🙂 Matfar og matte bygde en høy mur opp mot naboen i fjor, i år kledde de den inn med panel. Denne muren passer meg perfekt, den er ca 1,70 meter høy – så da kommer jeg i høyden 😉

Det matte imidlertid ikke er så veldig glad for når jeg er oppå muren, er at jeg en gang har hoppet ned, og da holdt på å henge meg selv. Jeg får nemelig ikke være løs på den siden av huset, matte sier jeg er alt for glad i å jage naboenes katter til det……. tsch, litt morro må man jo ha 😉 Så, når jeg er oppå muren, så er jeg i bånd. Dette båndet fulgte ikke etter meg da jeg hoppet ned, men kilte seg fast rundt ene lampen 😦 Heldigvis var matte i nærheten, og fikk meg løs med en gang. Jeg har en gang til, etter dette, forsøkt å hoppe ned. Men da ROPTE matte NEI, og med en slik stemme……ja, da hører man etter 🙂

 

Legg igjen en kommentar

