Mandag 17. oktober

Matte endelig hjemme igjen 🙂

I helgen har det bare vært jeg og matfar hjemme, vi har koset oss. Ikke gjort så mye mer enn bare gått turer, og det har egentlig vært veldig greit.

Matte har vært borte i helgen, som hun av og til er. Denne helgen har hun vært i Porsgrunn på seminar med selveste Anders Hallgren. Og det må ha vært veldig bra, matte er i «hundreogti». Full av motivasjon, og da vet jeg at jeg får ta del i mye av det hun har lært 🙂

Jeg aner ikke hvem Anders Hallgren er, men jeg forstår jo at han må være veldig viktig for oss hunder og vår velferd 🙂 Er utrolig glad for at matte drar land og strand rundt for å få påfyll av lærdom på hundefronten. Og for de av dere som ikke vet hvem Anders Hallgren er (det kan ikke være mange……), så er han skandinavias første og største Hundepsykolog. Utrolig dyktig mann, med helt utrolig mye kunnskap om oss hunder – sier matte 🙂

Legg igjen en kommentar

