Lørdag 03. desember

 

Endelig 🙂

I oktober ble jeg og matte godkjent ettersøksekvipasje, og vi fikk godkjenningspapirene bare dager etterpå. I går, over en måned etter, kom endelig diplomet 🙂

Ting tar tid, men utrolig morsomt at det kom da. Skulle vel egentlig hatt bilde av diplomet her på bloggen, men når matte scanner det og sender over, får hun av sikkerhetsmessige årsaker ikke lov til å legge det inn her. Gjør egentlig ingenting, vi har det jo her hjemme 😉

Koser meg sammen med matfar 🙂

4 kommentar to “Lørdag 03. desember”

  1. Eva-Liz Says:

    TTT:):)Men du vet jo at han er god med eller uten diplom og det er det,som betyr noe:)Kanskje vi sees på trening i morra.

  2. Ken Says:

    Helt sant Eva-Liz 🙂 Tror nok at trening hos dere utgår i dag, matte er i dårlig form. Feber og tett 😦 Synd, for jeg hadde gledet meg til rundering….

  3. Karen Anna Says:

    Hei! 🙂 Ser litt på canaan dog som min neste hund og denne siden dukket opp etter litt googling. Hvilken kennel har dere hentet deres fra? Heeeelt nydelig forresten!

  4. Ken Says:

    Hei Karen Anna. Ken kommer fra Kennel Chanco 🙂

Legg igjen en kommentar

