Søndag 18. desember

Fantastisk søndag 🙂

I dag har jeg og matte hatt en fantastisk søndag. Først startet vi med å trene, bare vi to 🙂 Så ble det avtalt at vi skulle gå tur sammen med Stian og Nelly (Flat Coated Retriever) og Kajsa (Briard). Ble en deilig tur i skogen, der vi løp og raste masse. Liker de to jentene veldig godt 😉

Akkurat ferdig med turen fikk matte en sms fra Mona om vi ville komme opp på treningsbanen sammen med henne, Tommy og Elin. Klart vi ville! Der fikk jeg leke sammen med Effi (Cotton de Tulear), Messi og Kaisa (langhår dachs).  En hærlig gjeng var vi, og lekte godt sammen gjorde vi også. Jentene Effi og Kaisa har jeg lekt sammen med tidligere, men det var første gang jeg lekte sammen med Messi. Han var jo en hærlig fyr han også 😉

Dette ble faktisk det eneste bildet av oss alle i lag…..

Matte har kjøpt nye seler til meg, og en Katadhin dress. I går testet jeg trekkselen for første gang, riktig så super! Tenker at det blir en tur ut i kveld også for å teste den enda en gang 🙂

Her danser jeg julen velkommen 🙂

GOD FØR JULSTID ALLE SAMMEN!

Legg igjen en kommentar

