Søndag 25. desember

1. juledag 🙂

I dag var det deilig å våkne opp og komme inn på stua. For meg var det totalt kaos i går kveld, masse pakker, masse papir og masse lukter……….

Noen av pakkene under treet i går var faktisk til meg, jeg må ha vært veldig snill for det lå pakker til meg også der. Noen fra nissen og noen fra 4-beinte venner og noen fra 2-beinte venner. Jo, jeg har vært veldig snill i år 🙂

Nå skal jeg nyte deilige dager sammen med matte og matfar, de har nemelig fri hele juleuken – og det er deilig! Matte sier at vi skal gå flotte turer og bare slappe av og kose oss 🙂

Denne pakken er til meg, det luktet jeg hele tiden. «Til Ken fra Simen» 🙂

Fortsatt en FREDFULL JUL til alle mine venner 🙂

 

Legg igjen en kommentar

