Søndag 08. januar

Endelig! 🙂

Jeg liker så absolutt ikke at flokken min blir splittet, det gjør meg urolig……..og matfar har vært borte ei uke, men i går kom han hjem. Eller rettere sagt i natt, gjett om jeg ble glad 🙂 Endelig!

I natt var jeg vel den lykkeligste Canaan Dog’en som finnes, jippi 🙂 Og nå synes jeg at alle skal holde seg her sammen med meg, jeg liker meg best med alle mine rundt meg

For all del, jeg har hatt det flott med bare matte hjemme også. Vi har hver dag funnet på morsomme ting sammen, men…….

I dag har matte klipt alle klørne mine, sjekket og renset ørene og ellers «gått over» og sjekket kroppen min. Matte fant en kul på høyre side av brystkassen min som hun ikke likte noe særlig, nå hører jeg hun snakker i en tur til Finnsnes og veterinær Lars……..Huff, er ikke så alt for glad i å gå til veterinær altså – men må man, så må man. Og veterinær Lars er jo faktisk en grei kar 🙂

 

Legg igjen en kommentar

